Vastgoedbeheerder in Nijmegen

Vastgoedbeheer in Nijmegen op een efficiënte en rendabele wijze, vereist kennis van de markt, gebouwen en de opties en eisen in vastgoedmanagement. Onze vastgoedbeheerders hebben deze kennis en een waardevol netwerk. Een toegevoegde waarde om uw vastgoed goed te laten renderen.

Alles in eigen hand!

• Wij gaan altijd voor een langdurige samenwerking
  • Bij ons is afspraak een afspraak
  • Wij beheren zakelijk en particulier vastgoed
  • Communicatie is alles
  • Wij beheren vastgoed door heel het land

Onze vastgoedbeheer diensten

Commercieel vastgoedbeheer Nijmegen

Commercieel vastgoedbeheer in Nijmegen e.o. voor alles rondom het verhuren van uw pand(en), van het bepalen van de verhuurprijzen tot het werven van de juiste huurders. Bij De Gelderse Beheermaatschappij staat betrouwbaarheid en deskundigheid voorop. Wij dragen als vastgoedbeheerder de uiterste zorg om uw vastgoed veilig te verhuren. Hierbij beginnen wij al bij het screenen van potentiele huurders. Ook bieden wij alle tools, kennis, en documenten om een perfect huurtraject te realiseren.

Het screenen van de potentiele huurders wordt door ons als uiterst belangrijk gezien. De screening wordt uitgevoerd in een beveiligde omgeving in samenwerking met Huurcheck Nederland. Zij voeren een BKR, EDR, Keesing check uit waarbij Huurcheck Nederland kan achterhalen of de potentiele huurder bekend is in het register Schuldsanering, of er verband is met witwaspraktijken, fraude of terrorismefinanciering.

Financieel en technisch management van uw vastgoed met o.a. facilitair beheer, energiemanagement, 24-uurs service, en de planning en inkoop van onderhoud.

De Gelderse Beheermaatschappij werkt als één van de weinige vastgoedbeheerders in Nijmegen met een 24-uurs service. Zowel verhuurders als huurders kunnen 24 uur per dag en 7 dagen per week onze vastgoedbeheerders bereiken. Ook kunnen huurders ons telefonisch, per mail, via een eventueel portaal contacteren. Verhuurders en huurders zijn ook altijd welkom bij ons op kantoor.

Bij De Gelderse Beheermaatschappij beheren we vastgoed door heel Nederland. Onder andere bedrijfsruimtes, winkelcentra, woon(zorg)gebouwen, kantoren en parkeergarages. Dit kan zijn voor het beheer van nieuwbouw of bestaande bouw. Onze vastgoedbeheerders beheren uw pand persoonlijk en deskundig waarbij een maximaal rendement nooit uit het oog verloren wordt.

Administratief en financieel vastgoedbeheer Nijmegen

Deze vastgoedbeheer werkzaamheden zijn financieel of administratief van aard die helpen bij het goed laten renderen van vastgoed.

Denk hierbij aan:

• Het monitoren van betalingen van de huurvorderingen
  • De registratie en de verwerking van de huurbedragen, inclusief de eventuele vergoeding of voorschotbedragen voor service- en energiekosten
  • Aanmaningen inzake achterstallige (huur)bedragen, alsmede het eventueel inschakelen van een incassobureau of een gerechtsdeurwaarder tot het nemen van gerechtelijke maatregelen.

Administratieve verwerking van leveringen en diensten als uw vastgoedbeheerder;

• Werkzaamheden in verband met overeengekomen periodieke huurprijswijzigingen, eventuele bewonerswisselingen en andere overeengekomen zaken tussen opdrachtgever en huurder;
  • Bij beëindiging van de overeenkomst de huurder aansprakelijk stellen voor mogelijke schade, beschadigingen en/of vermissingen, met inbegrip van het verhalen van de daarmee gemoeide kosten op de (ex)huurder;
  • Het maken van de eindafrekening gas, water en elektra tussen huurder en opdrachtgever na beëindiging huurovereenkomst en na oplevering van het gehuurde;
  • Correspondentie en dossiervorming van eventuele huurcommissiezaken en/of andere huurdersbelangenorganisaties;
  • Maandelijks verzorgen van huurafrekeningen met verrekening van de ten laste van opdrachtgever komende uitgaven en inhouding van beheervergoedingen; Bijvoorbeeld het innen van de huur, bewaken huurtermijnen, huurachterstanden en het doorvoeren van verhoging van de huur.

Betrouwbare vastgoedbeheerder in Nijmegen

Op zoek naar een vastgoedbeheerder in Nijmegen? De Gelderse Beheer Maatschappij is een professionele vastgoedbeheer partner. Onze medewerkers hebben alles in huis voor een langdurig partnerschap. Neem contact met ons op voor een afspraak of kom langs ons kantoor voor een kop koffie.